zondag 3 januari 2010

NEW: Writer!! :)

Hoi allemaal,


Ik ben de nieuwe writer!!

Ik denk dat jullie mij wel van stardoll kennen, daar heet ik: e.f.m.j.


Kijk maar een keertje! :)

Je zult mij hier wel vaker zien, ik schijf hier vanaf nu dus leuke berichtjes! =P


Lienepien (zo heet ik niet echt, mijn 'schuilnaampje')


PS. Hier is een plaatje van e.f.m.j. :


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers